CREACIÓ D’UN BESTIARI SOLIDARI
Estimades famílies:
Ens complau convidar-vos a visitar l’exposició solidària “Els animals, molt més que una companyia”, un treball artístic realitzat per l’alumnat de primària amb gran il·lusió i dedicació.
📅 Data: Dimecres, 17 de juny
🕐 Horari: De 13.00 a 15.00 hores
🎟️ Entrada lliure. Aportació voluntària per a l’Associació per a la lluita contra el càncer de Redován.
Lloc: hall del pavelló constitució i pati del col·legi.
Si desitgeu realitzar una aportació solidària a l’Associació amb motiu de l’exposició, us agrairíem que els vostres fills i filles l’entregaren al seu tutor/als dies dilluns 15 i dimarts 16 de juny, amb la finalitat de facilitar l’organització de l’activitat.
Així mateix, el propi dimecres 17 de juny també podreu realitzar una aportació solidària destinada a l’Associació per a la Lluita Contra el Càncer de Redován.
Us animem a acompanyar-nos i a gaudir d’esta interessant exposició preparada pels nostres alumnes i alumnes.
Una cordial salutació. L’equip d’innov@rts.







