
Després d’un curs replet d’activitats, va arribar la gran FESTA DE FI DE CURS del col·le. Un espectacle digne dels artistes que la van protagonitzar.
Este curs la temàtica del nostre festival serà “Ballant al ritme dels èxits”.
Una edició més, el nostre alumnat va demostrar les ganes i l’entusiasme que posa en este esdeveniment. Els donem l’enhorabona a tots i a totes pel bé que ho van fer. A més, volem agrair a Carmen, la professora de Música, per ser la directora artística de la festa juntament amb els profes d’Educació Física, així com a les tutores que es van encarregar del disseny del vestuari. El resultat el podeu veure en els vídeos de cada curs.
CLIC ACÍ PER A VEURE FOTOS

