ACTIVITATS

FESTA FI DE CURS

Després d’un curs replet d’activitats, va arribar la gran FESTA DE FI DE CURS del col·le. Un espectacle digne dels artistes que la van protagonitzar.

Este curs la temàtica del nostre festival serà “Ballant al ritme dels èxits”.

Una edició més, el nostre alumnat va demostrar les ganes i l’entusiasme que posa en este esdeveniment. Els donem l’enhorabona a tots i a totes pel bé que ho van fer. A més, volem agrair a Carmen, la professora de Música, per ser la directora artística de la festa juntament amb els profes d’Educació Física, així com a les tutores que es van encarregar del disseny del vestuari. El resultat el podeu veure en els vídeos de cada curs.

CLIC ACÍ PER A VEURE FOTOS

COREOGRAFIA DE 3r – BON JOVI i AC/DC

VISITA ALUMNAT CID CAMPEADOR

Dins de les activitats del Pla de Transició, hem rebut la visita de l’alumnat de la E.I. Cid Campeador, que el pròxim curs formaran part del nostre centre. L’alumnat de 5é curs va exercir com a amfitrió i va preparar una divertida jornada repleta d’activitats realitzades en diferents zones del col·legi. Ho passem genial. Us esperem al setembre!

SETMANA CULTURAL

SETMANA CULTURAL “AGATHA CHRISTIE”

Amb motiu de la celebració del “Dia del Llibre”, en el nostre centre hem dut a terme un projecte transversal on l’alumnat ha conegut este gènere de la literatura de detectives, enigmes, misteris, desaparicions i crims. Al llarg d’esta setamana hem fet jocs, investigacions, murals… Han sigut unes activitats molt divertides i hem aprés molt!

TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

El nostre centre va participar en la TROBADA que enguany va tindre lloc a La Romana. Durant el matí del diumenge 19 d’abril, es van realitzar diferents tallers escolars en cada un dels llocs de cada col·legi. El professorat de Rambla va preparar una “Gimcana” amb quatre jocs que calia superar i aconseguir monedes per a intercanviar-les per diferents objectes: esborranys, minijuguets, segells… Moltes gràcies a tots els que ens han visitat, com sempre, el taller va ser un èxit. L’any que ve més!

DIA DE L’ESPORT EN CAPRALA

Imagen de l'activitat de Caprala

L’1 d’abril celebrem el “Dia Internacional de l’Activitat Física i l’Esport”. Com tots els anys, el nostre centre se suma a esta celebració promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso a la Comunitat Valenciana. El Projecte Esportiu del centre alberga activitats al llarg de tot el curs escolar, però no volem passar per alt esta data tan especial per a l’alumnat. Un any més, hem volgut dur a terme esta activitat en el Campament de Caprala on tot l’alumnat ha participat en jocs amb companys altres cursos.

Les activitats de la jornada van ser: realitzar una ruta de senderisme, jocs de cooperació, realització d’una coreografia col·lectiva, recollida de residus en la zona i volta en el col·legi.

El més destacable de la jornada va ser el bon ambient entre l’alumnat en els jocs de cooperació afavorint que els majors del col·legi ajuden als xicotets i d’esta manera, crear llaços d’amistat i bona convivència. El resultat va ser molt positiu. L’alumnat de 6é va dirigir els grups i va explicar els jocs, ajudant a la resta de companys en la realització. Sens dubte, en les fotos es pot veure el bon ambient i el bé que ho passem tots. Enhorabona a tots i gaudiu molt de les vacacions!

CELEBRACIÓ 8 DE MARÇ

Per a commemorar el “Dia Internacional de la Dona”, hem realitzat diferents activitats en equips de diferents cursos. Hem aprés molt sobre dones rellevants de la història a través de contes, dibuixos, vídeos d’investigació i hem jugat a un divertit joc musical.  Ha sigut una jornada fantàstica de convivència amb alumnat de diferents nivells, tractant de col·laborar i ajudar-nos els uns als altres.

CARNESTOLTES

El divendres 13 de febrer celebrem el Carnestoltes. A causa de l’alerta per vent no vam poder fer el tradicional cercaviles pel barri, però sí que vam poder fer una xicoteta desfilada dins del col·legi perquè les famílies pogueren veure als MONSTRES en acció. Després, ho passem en gran fent jocs amb música, gràcies a les xarangues que contracta l’AMPA. Va ser un dia ventós, però molt divertit.

DIA DE LA PAU

El divendres 30 de gener celebrem en el centre el “Dia Escolar de la No Violència i la Pau”. En esta ocasió, hem plantat un arbre amb desitjos de pau i amistat. Entre tot l’alumnat hem decorat un mural gegant ple de bones intencions. A més, cantem i ballem tots junts una versió de la cançó “Resistix i crida”.

MERCAT SOLIDARI DE NADAL

Divendres passat 19 de desembre vam celebrar el tradicional Mercat ambulant Solidari. Al llarg de les últimes setmanes, l’alumnat ha elaborat adorns nadalencs que es posen a la venda per a intercanviar-los per aliments o productes de primera necessitat que, posteriorment, s’entreguen a Càritas i a Creu Roja de Petrer.

Com sol ser habitual, les famílies es bolquen aportant envasos d’aliments o productes d’higiene. L’alumnat se sent orgullós de mostrar el seu treball i de col·laborar amb una causa tan solidària.

A més, l’alumnat va donar la benvinguda a les famílies cantant unes nadales tradicionals.

Des del centre volem agrair a tota la comunitat educativa per haver-se bolcat en esta activitat del centre. No hi ha més que veure les imatges de tots els envasos que van aportar les famílies.

MOLTES GRÀCIES!!!

FESTIVAL DE NADAL

El Festival de Nadal va tindre lloc en la sala d’actes del Centre Social Juan Milla. L’alumnat havia preparat amb molta il·lusió les actuacions i tots vam poder gaudir de nadales, balls, instrumentacions i rimes nadalenques. A continuació apareixen els enllaços per a poder visualitzar els vídeos del festival i algunes fotos de les actuacions.

Enhorabona als artistes!!!

1ºA/B

RIMES NAVIDEÑAS

PER NADAL, TORRÓ I MASSAPÀ

2ºA

EL TALLER DE PAPÀ NOEL

L’ORQUESTRA NADALENCA

2ºB

EL TALLER DE PAPÀ NOEL

L’ORQUESTRA NADALENCA

3ºA

NADALA TEI

PERCUSSIÓ VALS Nº2

 3ºB

NADALA TEI

PERCUSSIÓ VALS Nº2

4ºA

ENDEVINALLES NADALENQUES

GATATUMBA

4ºB

ENDEVINALLES NADALENQUES

GATATUMBA

5ºA

JINGLE BELL ROCK

NADALA TEI

5ºB

JINGLE BELL ROCK

NADALA TEI

6ºA

PERCUSSIÓ “Christmas Eve”

RAP QUI ÉS EL REI DEL REGAL?

6ºB

PERCUSSIÓ “Christmas Eve”

RAP QUI ÉS EL REI DEL REGAL?

25 DE NOVEMBRE

Dins de les activitats per a celebrar el “Dia Internacional per a Eliminar la Violència contra la Dona”, hem realitzat una activitat al pati amb la participació de tot l’alumnat. Els majors de 6é han llegit un manifest en contra de la violència de gènere i després hem ballat amb la  cançó “Espremedors” de La Fumiga.

JORNADA PRESENTACIÓ TEI

El  divendres 24 d’octubre es va realitzar en el centre l’acte de presentació del programa “Tutoria Entre Iguals”, amb l’alumnat de 3r i 5ésota el lema “Soc ací per a ajudar-te”.

Durant les setmanes prèvies, es va presentar el projecte en cada una de les tutories, així com els seus pilars fonamentals: l’amistat, el respecte, l’empatia, la convivència o la responsabilitat, entre altres.

En l’acte de presentació, es van donar a conéixer les parelles formades per l’alumnat de 3r i de 5é.

A continuació, es van realitzar una sèrie de jocs en els quals l’alumnat, a més de passar una estona molt divertida, van poder conéixer-se entre tutors i tutoritzats. Va ser un dia magnífic i l’alumnat ha rebut el programa amb molta il·lusió i ganes de continuar fent activitats junts.

BIENVENIDA AL ALUMNADO DE 1r

El dia 16 d’octubre hem celebrat l’acte de benvinguda al nostre alumnat de 1r Ha sigut un dia inoblidable en el qual l’alumnat de 1r i 2n hem fet moltes activitats junts. Gràcies al projecte d’igualtat de l’AMPA del centre, hem començat el matí amb un contacontes divertidíssim. Després del pati, l’alumnat de 2n ha llegit una emotiva carta repleta de consells valuosos als seus companys i companyes de 1r, fent-los lliurament també d’unes medalles de “Gran bus de Primària”.

Finalment, entre tots hem realitzat un joc d’orientació a la recerca del gran tresor marí.

Sens dubte, un dia genial per a celebrar l’inici d’una nova etapa.

 

CELEBRACIÓ 9 D’OCTUBRE

Per a celebrar el dia de la Comunitat Valenciana, hem viatjat al passat per a ensenyar al nostre alumnat aquells jocs tradicionals valencians que es jugaven al carrer. Els nostres avis/as ja jugaven al “Set i mig”, on calia llançar tres vegades una pedra o saquet a una figura pintada en terra per a aconseguir 7 punts i mig. També juguem a la “Gallineta cega”. Un altre dels jocs consistia a saltar en grup a la corda alhora que cantàvem “La Masereta”, i finalment, ballem la dansa tradicional de “Les Carasses” de Petrer.
Ha sigut un dia molt divertit i entranyable. Ho hem passem genial!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies