PILOTA A L’ESCOLA

Un any més hem participat amb l’alumnat de 4t en el programa “Pilota a l’escola” organitzat per la Federació de Pilota Valenciana. En esta ocasió ens va visitar Álvaro Francés, pilotari professional de Petrer. En primer lloc ens va estar comptat coses molt interessants sobre la pilota valenciana i la seua carrera professional. Després, vam poder practicar raspall en les pistes seguint els seus consells. Vam aprendre molt i ho passem genial. A més, Álvaro és l’encarregat de l’escola municipal de pilota, per la qual cosa va convidar a tot l’alumnat a provar este esport en el trinquet municipal. Des d’ací donem les gràcies a la federació i a Álvaro per esta activitat, i li desitgem molta sort en esta temporada.

VA DE BO!!