Els alumnes/as de 6é hem gaudit d’un increïble viatge de fi de curs. Visitem Madrid, on realitzem activitats en el gel i una visita guiada per la ciutat, en la qual coincidim amb la visita del Papa. També vam fer caiac i una gymkhana al costat del riu Tajo. Per a acabar, passem un dia ple de diversió al Parc Warner.
Ha sigut una experiència inoblidable per a compartir amb els nostres companys i acomiadar-nos de l’etapa de Primària.
