Eixides i excursions

DIA DE L’ESPORT EN CAPRALA

28 de març de 2024

El 27 d’abril celebrem el Dia Internacional de l’Activitat Física i l’Esport. Com tots els anys, el nostre centre se suma a esta celebració promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso a la Comunitat Valenciana. El Projecte esportiu del centre abasta activitats al llarg de tot el curs escolar, però no volem passar per alt esta … Llegir més

Visita a l’Ecoparc mòbil

14 de març de 2024

Esta setmana l’alumnat de primer cicle ha visitat l’ecoparc mòbil de Petrer situat en a zona del parc “El Campet”. Esta activitat es duu a terme gràcies a la Regidoria de Medi Ambient. Durant esta, hem conegut de primera mà on podem reciclar aquells objectes de la nostra llar que no poden ser reciclats en … Llegir més

Visita al castell de Petrer

3 de març de 2024

L’alumnat de tercer ha visitat el castell i les cases cova de la muralla, aconseguint així aprendre molt més sobre els nostres avantpassats, com vivien i com era la vida al voltant del castell en Bitrir.

Més informació

Senderisme i patinatge sobre gel

20 de febrer de 2024

El 16 de febrer gaudim d’una excursió molt esportiva que posa servix com a colofó a les sessions de patinatge en l’àrea d’Educació Física. En primer lloc, ens desplacem fins a Santa Pola i realitzem una ruta de senderisme fins al mirador del Faro, allí les vistes són espectaculars. També vam poder veure algunes restes … Llegir més

Més informació

Pilota valenciana en el trinquet

7 de febrer de 2024

L’alumnat de 3r i 4t ha visitat el Trinquet Municipal Abelardo Martínez per a practicar la modalitat de RASPALL. Durant el mes de gener, en les classes d’Educació Física, hem estat practicant este esport i per fi va arribar el moment de dur-lo a terme en un trinquet de veritat. L’alumnat ha gaudit molt jugant … Llegir més

Visita a Sense Barreres

25 de novembre de 2023

L’alumnat de 1r i 2n ha pogut gaudir d’una jornades de convivència molt especials en el centre d’atenció diürna polivalent de Sense Barreres de Petrer. hem conegut al personal i als usuaris del centre i ens han mostrat tot el que fan. Finalment, ens han mostrat tot el que fan. Finalment, ens han sorprés amb … Llegir més

Excursió a Alacant 4t

28 de juny de 2023

El passat 13 de juny l’alumnat de 4t va realitzar la seua excursió de fi de curs. Vam estar a Alacant i conquistem el Castell de Santa Bàrbara. Allí realitzem una Fuita Room ambientada en Harry Potter, vam fer una batalla amb pistoles làser i gaudim d’unes vistes increïbles. Seguidament baixem a la platja del … Llegir més

Excursió a Santa Pola 3r i 5é

14 de juny de 2023

Dimecres passat dia 7 de juny, l’alumnat de 3r i 5é va gaudir d’un bonic dia de convivència a Santa Pola. L’activitat estava emmarcada dins del Programa T.E.I. que s’ha dut a terme al llarg del curs. Van començar el dia amb uns divertits jocs a la platja, per a menjar posteriorment en el Palmerar … Llegir més

Excursió de 1° i 2° a la Granja Escola Sol de Camp

15 de maig de 2023

El dimarts 9 de maig l’alumnat de 1° i 2° va visitar la granja escola Sol de Camp, a Agost. Van fer moltes activitats com a tir amb arc, terrisseria i llançar-se des d’una tirolina. A més, van poder conéixer i donar menjar a la flama, ovelles, conills, ànecs i cerditos que viuen en la … Llegir més

Excursió a L’Avaiol

6 d'abril de 2023

Dins de les activitats de la Regidoria de Medi ambient, l’alumnat de 6é curs ha participat en l’excursió de senderisme a L’Avaiol, paratge natural de la nostra localitat. Durant la jornada, l’alumnat va poder aprendre moltes coses sobre la vegetació i les curiositats de la zona gràcies als monitors encarregats de l’activitat. Tots arribem molt … Llegir més