Pla d’Acompanyament Emocional

Apreciades famílies,

aquest curs està essent molt diferent en molts aspectes, degut a la crisi causada per la COVID. Després de dos mesos de col·legi, és el moment de valorar l’estat emocional de l’alumnat per seguir ajustant les intervencions educatives dins de l’aula. És per això que us demanem que empleneu el següent formulari de detecció emocional, per tal de fer-nos arribar allò que vegeu a casa però que potser no es manifeste al col·legi. El qüestionari forma part del material editat per la Conselleria d’Educació per a l’acompanyament emocional de l’alumnat.

La vostra ajuda és molt important per tal de poder ajustar la nostra intervenció educativa. Paral·lelament, us recomanem que, en cas que ho considereu necessari, concerteu una tutoria presencial amb el tutor/a del vostre fill/a. Pot ser molt útil tant per conèixer i contrastar la dinàmica de l’alumnat dins de l’aula i com també a fora.

El termini d’emplenament d’aquest qüestionari és fins el 27 de novembre.

Ací el qüestionari:

Ups! No hem pogut localitzar el teu formulari.