Menjador escolar – ús a partir d’octubre

Apreciades famílies,

per tal d’optimitzar els aforaments del menjador escolar i millorar l’organització del mateix, us demanem que ens informeu amb exactitud de l’ús (dies i hores de recollida) que fareu del menjador a partir del mes d’octubre i durant tot el curs escolar.

Les famílies que no van fer la sol·licitud a juliol, poden emplenar també el formulari i us inclourem en la llista d’espera si l’aforament així ho permet.

Necessitem el vostre compromís per tal de complir amb la informació aportada i no variar els dies ni les hores que assenyaleu, del contrari estarem perjudicant el bon funcionament del menjador i a l’alumnat que en fa ús o que està esperant a la llista d’espera. Qualsevol canvi en els dies o hores de recollida caldrà que el comuniqueu amb antelació al correu electrònic del col·legi.

El termini per emplenar aquest formulari és del 23 al 29 de setembre.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Ups! No hem pogut localitzar el teu formulari.

El formulari està tancat. En cas de necessitar fer ús del menjador, preguem es posen en contacte amb el col·legi mitjançant el correu electrònic. Gràcies.