Inici d’obres, nou aulari d’Infantil

Apreciades famílies,

el proper 4 d’octubre, l’Ajuntament de Dénia té previst l’inici de les obres del nou aulari d’Educació Infantil. És una actuació llargament demandada per tota la comunitat educativa. La nova obra unificarà els edificis de l’escola, millorarà la infraestructura pedagògica del centre, aportarà nous espais, com un necessari gimnàs i espais polivalents, i dotarà al centre d’unes aules d’Infantil obertes, lluminoses i accessibles, preparades per a nous reptes educatius.

La durada de les obres és d’aproximadament vuit mesos, per la qual cosa haurem de fer un esforç entre totes i tots per conviure amb les molèsties que puguen ocasionar. De nou, us demanem la vostra col·laboració, convençudes i convençuts que respondreu molt positivament, tal i com heu demostrat en l’obra de Primària o durant les exigents adaptacions derivades de la pandèmia.

Tot seguit, us detallem les principals mesures organitzatives que adoptarem des del col·legi (aquestes mesures sols afecten a l’alumnat de Primària):

El carrer de vianants entre Pou i Vessanes quedarà totalment tallat.

Les entrades s’unificaran en l’entrada de l’Av. del Montgó, la de l’autobús.

S’amplia l’horari d’entrades i eixides, que serà el següent:

• – Entrades: de 8:45h a 9:05h.
  • – Eixides:
    • de 1r a 3r: 13:55h
    • de 4t a 6è: 14:05h
    • Menjador Primària 1: de 15:30h a 15:45h
    • Menjador Primària 2: de 16:45h a 17:00h.

Les zones de patis es reestructuraran depenent de la tanca de seguretat i de l’estat de les obres.

Us demanem que arribeu amb temps per deixar o recollir l’alumnat, eviteu aparcar en doble fila o en l’espai destinat al bus i eviteu aglomeracions en les portes del col·legi.

Anirem avaluant en cada moment la idoneïtat de les mesures i adaptant-nos segons l’estat de les obres. Quedem oberts a qualsevol suggeriment al respecte que ens pugueu traslladar des de les famílies.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i cap endavant, sempre.

Salutacions ben cordials,

L’equip directiu del centre