Fermín Cacho visita el Pou!

El passat 12 de juny vam celebrar en el col·legi un acte commemoratiu dels jocs olímpics tenint el plaer de tindre la visita de Fermín Cacho, el millor atleta espanyol de tots els temps , guanyador de la medalla d’or en Barcelona ’92 i plata en els jocs olímpics d’Atlanta ’96. L’activitat consistia en fer un recorregut per les pistes esportives del cole amb la torxa olímpica on els portadors eren els alumnes de totes les edats des d’intantil fins a 6é de primària. El recorregut de la torxa finalitzava en el peveter on Fermín Cacho el va encendre.

Però abans Fermín va fer un discurs molt emotiu on va captivar l’atenció de tots els que estàvem allí presents, tant alumnat com professorat. Destaquem entre les seues paraules l’esforç, el respecte, l’amistat, la perseverança…. paraules inherents a l’esport i als quefers del dia a dia. El guanyador olímpic va motivar als alumnes a fer esport però sempre tenint com a pilar bàsic els estudis!

Aprofitem aquestes paraules per agrair a Franc Beneyto la seua llavor perquè aquest acte pugués dur-se a terme.

En breu tindrem un video de l’activitat ” El Pou és olímpic!”