El rap de la Marina!

El passat curs, l’escola va realitzar el projecte d’innovació “Marca la comarca”. A causa de la pandèmia no el vam poder finalitzar i enguany hem realitzat algunes de les activitats que teníem pendents.

Una d’elles, “Xafa la comarca” portava associada la visita, per part de l’alumnat, a llocs, pobles i indrets naturals del nostre territori més proper. Amb totes aquestes aportacions, recollides en vídeo, li hem donat lletra i música amb l’artista “El Malcriat”, de Dénia, amb el qual hem col·laborat per editar aquesta cançò: el rap de la Marina. Hem lligat, doncs, aquest projecte comarcal amb el projecte “Rapsodes” de la Conselleria d’Educació, desenvolupat enguany, aprofitant el potencial musical dels nostres autors i autores.

Ha estat un veritable esforç poder recollir, en pocs minuts, totes les aportacions de l’alumnat, al qual agraïm al màxim la seua participació, així com l’autorització de cada família per poder participar en aquest muntatge. Esperem que el resultat us agrade tant com a nosaltres.

Estima la comarca! Xafa-la, tasta-la, balla-la, conta-la!

(en estar en servidors segurs, la reproducció del vídeo pot anar un poc lenta)

La cançò va acompanyada amb un quadern de treball didàctic que podeu descarregar-se des d’ací:

RAP DE LA MARINA_QUADERN DE TREBALL

Agrair la col·laboració de totes les persones que han participat en aquesta activitat, especialment al “Malcriat”.