El Pou guanya un dels premis Baldiri Reixac.

PREMIS BALDIRI 🥇
Dissabte passat, dos de les nostres mestres de 2n cicle van assistir, al Museu de la Terra de l’Espluga de Francolí, al lliurament dels prestigiosos Premis Baldiri Reixac 2024, que atorga la @fundacióCarulla.

Entre més de 300 candidatures, la nostra escola ha estat guardonada amb el premi “Baldiri Experiències” amb el projecte Una comarca de llegenda

Durant la jornada, a més, les nostres mestres van assistir a diferents tallers educatius relacionats amb l’art i la cultura.

Volem destacar l’admirable treball que va realitzar l’alumnat de 3r i 4t de primària durant el curs passat, els quals van demostrar la seua dedicació i creativitat en cada pas del procés. Agrair també a totes les persones que, d’una manera o altra, van col•laborar en aquest projecte.

Aquesta és la quarta vegada que el segon cicle guanya un premi Baldiri. Podem dir, ben orgulloses que Som Baldiri!!