Dia Internacional contra l’obesitat infantil

El Pou es mou contra l’obesitat infantil. El proper dijous, 12 de novembre, el col·legi celebrarà el Dia Internacional contra l’obesitat infantil. Ho farem amb la cançò de Jerusalema, que ens ajudarà a moure el cos i ballar. L’objectiu és treballar amb l’alumnat la importància dels hàbits saludables i de l’alimentació equilibrada per combatre l’obesitat infantil, un dels grans problemes de salut actual. Com que no hi ha millor medicina que moure el cos, el ball s’ha treballat en diferents àrees, tant en música com en educació física.

L’activitat servirà, a més, per sumar quilòmetres en el projecte “El camino de Piefcitos”, un projecte a nivell estatal en el qual participa la nostra escola. La raó de ser d’aquest projecte és precisament combatre l’obesitat infantil des d’una perspectiva interdisciplinar.