Ràdio Pou – Innovaràdio

Ràdio Pou

La ràdio escolar del Pou de la Muntanya

Curs 2024-25. Mirant la mar... somiem!

L'escola continua amb el projecte de ràdio. Aquest any, amb el programa Innovaràdio, de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana.

El nostre fil conductor serà el projecte d'innovació i inclusió educativa: Mirant la mar... somiem!

Pòdcast 2. Informatiu 10.10.2024

Informatius amb totes les notícies de la primera setmana d'octubre. S'inclou la visita a la Confraria de Pescadors de Dénia.

Pòdcast 1. Informatius 02.10.2024

Iniciem les emissions d'aquesta temporada amb els primers informatius de l'escola. Tota l'actualitat del Pou resumida en poc més de dos minuts.

Curs 2023-24: I tu, a què jugaves?

Projecte de 3r i 4t de Primària, sobre el potencial del joc com a eina d'aprenentatge.

Entrevistarem regularment les nostres àvies i els nostres avis per saber a què jugaven quan eren menuts. També a altres persones rellevants en dies assenyalats.

Pòdcast 12. Dia de la Dona: les primeres locutores de ràdio.

Amb motiu del Dia de la Dona, hem convidat a l'escola a les primeres locutores de Ràdio Dénia: Marisa Ferrándiz i Ana Albarracín. Hem passat una molt bona estona amb elles. Us recomaneu que escolteu l'entrevista que els hem fet.

Pòdcast 11. Dia de la Dona: la indústria del joguet a Dénia.

Hui ens han visitat dos dones que coneixen molt bé el món del joguet a Dénia: Xaro Cabrera i Maite Carrió. Elles ens han donat una visió històrica de la indústria del joguet a la nostra ciutat i després hem pogut fer-los una entrevista ben interessant sobre algunes qüestions de la seua vida.

Pòdcast 10. 26 de gener de 2024.

Els nostres convidats de hui són de Benimantell, a la Marina Baixa. Ma. Elvira i Vicent ens han contat coses moltes interessants sobre els seus jocs en aquest bonic poble de la Vall de Guadalest.

Pòdcast 9. 19 de gener de 2024.

Margarita i Quique són els nostres convidats de hui, i ens conten quins eren els seus jocs preferits a la seua infància.

Pòdcast 8. 18 de desembre de 2023.

La convidada de hui és Marita Krahenbuhl, que ens conta com jugava de menuda i com li agrada jugar amb els seus nets.

Pòdcast 7. 15 de desembre de 2023

Hui ens han visitat, des de Vall de Laguar, Ma. Carmen i Juan, els avis de Zoe, que ens han explicat els jocs als quals jugaven de menuts.

Pòdcast 6. 11 de desembre de 2023.

Els amics i amigues de Condenados al Bordillo van vindre a l'escola per jugar amb nosaltres, el passat 24 de novembre. Vam aprofitar per entrevistar-los. Ací teniu el resultat.

Pòdcast 5. 4 de desembre de 2023

En aquest podcast ens apropem a la Declaració dels Drets dels Infants, el dia internacional de la qual es celebra el 20 de novembre.

Pòdcast 4. 27 de novembre de 2023

La classe de 4t B entrevista a Ricardo i Mari Nieves que ens conten els seus jocs preferits de menuts.

Pòdcast 3. 20 de novembre de 2023

La classe de 4t A entrevista els seus convidats per veure què jugaven a la seua infància.

Pòdcast 2. 31 d’octubre de 2023

L’Home dels Nassos. Coneixeu la seua història? Arnau, Zoe, Xesco i Noa ens ho conten.

Pòdcast 1. 26 d’octubre de 2023

En aquest primer podcast, entrevistem a Ani, Carmen, Ferran, Luisa i Alberto, que ens han contat a què jugaven en la seua infància.

Vídeo introductori.

Susa Calafat, presentadora de la ràdio d'Àpunt Mèdia

Curs 2022-23. Escolarts, l'escola fa ràdio.

Inici del projecte de ràdio escolar a la nostra escola, amb la participació de l'alumnat de 6è de Primària.

Participem del programa Escolarts - l'escola fa ràdio, de la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana.

Pòdcast 4.

Entrevista a Sergi Mallol, director de l'escola des de 2015 fins 2023.

Pòdcast 3.

Entrevista a Maria Gil, mare d'alumna i exalumna del Pou.

Pòdcast 2.

Entrevista a Glòria Ferrer, mare i exalumna del Pou.

Pòdcast 1.

Entrevista a Paula Quintana, mare i exalumna del Pou.

logo_innov@radio