L’alumnat de 3rA entrevista les periodistes Pilar Almenar i Laura Bellver

El passat dia 5 de març, coincidint amb la proximitat de la celebració del Dia de la Dona, l’alumnat de 3rA va entrevistar les periodistes valencianes Pilar Almenar i Laura Bellver.
Aquesta entrevista ha sigut molt preparada per l’alumnat durant diversos dies, ja que hem vist algunes d’elles, hem estudiat la manera de fer-les, hem realitzat una pluja de preguntes, triem aquelles que ens resultaven més interessants i les distribuïm de manera que van tindre un desenvolupament adequat.

Pilar i Laura ens van comptar com va ser la seua infància, com van decidir dedicar-se al periodisme o com ha sigut el seu camí, vencent, en més d’una ocasió els estereotips i les actituds masclistes que han anat trobant-se dins del seu treball.

També ens van explicar com estan d’implicades en els temes socials i en la investigació de la igualtat de totes les persones, tant quant a gènere com també, per exemple, en altres aspectes com poden ser la igualtat de classes.

Finalment, l’entrevista es va centrar en els projectes en què han participat, molt particularment en Impreses, una revista realitzada per dones preses i que sorgeix com un altaveu per a connectar aquestes dones amb la realitat fora dels murs de la presó i, també, que permet que les preses puguen mostrar la seua manera de sentir i de viure a la resta de la societat.

Estem molt agraïts amb Pilar i Laura per totes les facilitats que ens han donat, per la seua implicació i, també, per la seua simpatia i naturalitat i, també volem aprofitar per a desitjar-vos el millor en la vostra vida, tant personal com professional.