Habilitats Socials

Treballem amb el nostre alumnat la COMPETÈNCIA SOCIAL mitjançant el treball d'Habilitats Socials i la resolució pacífica de conflictes.

Totes les setmanes es desenvolupen sessions dirigides a l'aprenentatge d'aquestes eines, amb la finalitat de conviure i respectar-nos dins i fora de l'escola. Per aconseguir-ho traballem els següents àmbits.

Portada habilitats socials

PERCEPCIÓ I EXPRESSIÓ D'EMOCIONS I SENTIMENTS

AUTOESTIMA I AUTOCONCEPTE

EMPATIA

AUTOCONTROL I REGULACIÓ EMOCIONAL

ASERTIVITAT I COMUNICACIÓ

RESOLUCIÓ DE CONFLICTES

Aquest projecte naix a partir del Pla de Convivència del centre que persegueix:

1. Millorar les habilitats socials de l'alumnat: desenvolupar l'autocontrol, l'empatia, la comunicació i l'autoestima.

2. Anar més enllà de la sanció i tractar de prendre consciència de l'acte i restaurar el fet.

3. Implicació de les famílies en la millora de les habilitats socials i la convivència escolar.

4. Simplificar les normes de tot el centre per què l'alumnat les sàpia i, per tant, siga més fàcil per a ells i elles complir-les.

D'aquesta manera, les FALTES es diferenciaran en 4 faltes lleus i altres 7 graus.

FALTAS LEVES
FALTAS GRAVES

No s'ha pogut trobar cap entrada. Prove una cerca diferent.