Ukelele

Portada Ukelele

El Projecte Ukelele a l'aula treballa l'aprenentatge dels continguts curriculars de MÚSICA a través de la pràctica instrumental de l'ukelele.
Amb l'ukelele es treballa el ritme, la melodia, l'harmonia, la veu, la interpretació en grup, la interacció i inclusió social, el respecte, la solidaritat i el treball autònom i responsable.
Aquest projecte s'inicia en el curs 2021/2022 per als cursos 3r, 4t, 5é i 6é de primària.

Els objectius que es persegueixen amb aquest projecte són:

• Aprendre els continguts de l'àrea de Música a través de la pràctica de l'ukelele.
  • Propiciar la inclusió de l'alumnat en el grup a través de la música.
  • Incentivar la consecució de xicotets objectius a través de reptes musicals.
  • Ajudar a aconseguir major autonomia en l'aprenentatge.
  • Propiciar la cohesió grupal compartint experiències en la interpretació musical.
  • Potenciar les habilitats socials de l'alumnat mitjançant la pràctica musical.

Ukelele en 6é

Per m_parejogarcia | 9 de gener de 2022

Durant el primer trimestre, en les classes de música, hem començat a tocar un instrument de corda molt especial: el ukelele. Ja hem tocat les primeres cançons del Nivell 1, i continuarem aprenent més durant tot el curs.