SOL·LICITUD MENJADOR ESCOLAR 23-24

Sol·licitud de menjador 23-24

• Inscripció Menjador octubre 2023

Una vegada comunicat l’horari de les activitats extraescolars de l’AMPA, aquells que tinguen canvis en l’ús, els dies de menjador o que comencen com a nous usuaris a partir d’octubre, hauran d’emplenar aquest qüestionari. Revisa totes les dades abans d’enviar el formulari. S´haja sol·licitat beca o no,cal emplenar un formulari per cada fill o filla.
  • Tot l'alumnat que estiga interessat en utilitzar el servei de Menjador Escolar pot sol·licitar-ho emplenant aquest formulari.

• Trieu el nivell que cursarà el vostre fill/a.
  • Número de compte bancari (24 dígits, sense espais) Si és el mateix del curs 22-23no és necessari.
  • INDICAR SI EL SEU FILL/A PATEIX ALGUN TIPUS DE REACCIÓ AL·LÈRGICA ALIMENTÀRIA O INTOLERÀNCIA. EN CAS AFIRMATIU, CAL PORTAR AL CENTRE FOTOCÒPIA DEL CERTIFICAT MÈDIC.
  • A partir del dia 2 d’octubre o dies de la setmana que és quedarà ( DLL, DM, DX, DJ o DV)en l’opció Altres.