Beques de Menjador i transport escolar per al curs 2024-25

A partir del dilluns 1 de juliol i fins al 23 de juliol, podeu entregar en el centre, de 9:30h a 10:30h i de 12.30 a 13.30h, els esborranys de les beques assistencials de menjador escolar 24-25.

1. ALUMNAT QUE VA SOL·LICITAR LA BECA EL CURS PASSAT

Descarregar l’esborrany en WEB FAMILIA  en el següent enllaç https://familia.edu.gva.es/wf-front/myitaca/login_wf?idioma=C

Abans d’imprimir reviseu si les dades son correctes. Si està tot correcte signeu-lo i entregueu-lo en secretaria en l’horari establert.

En cas contrari modifiqueu-lo indicant-ho en l’apartat G

2. ALUMNAT DE NOVA SOL·LICITUD

Emplenar l’Annex I de la Resolució del 18 de juny.

Descàrrega ací l’Annex I.

I portar la documentació necessària: fotocopia DNI solicitants, llibre de família o certificat d’empadronament i documentació que acredite l’apartat E si fora necessari

3. ALUMNAT DE NOVA MATRÍCULA 24-25:

La sol·licitud es presentarà en el moment de formalització de la matrícula amb cita prèvia del 15 al 23 de juliol.

Descarrega ací l’Annex I

IMPORTANT: Encara que haja gaudit este curs de beca, ha de tornar a demanar-la.

MÉS INFORMACIÓ: Descarrega ací la Resolució.