III SETMANA D’ANIMACIÓ LECTORA

Aquesta setmana celebrem la III setmana d’animació lectora que finalitzarà el divendres a la vesprada amb la FIRA DEL LLIBRE.

Enguany està dedicada als contes clàssics. L’ alumnat està gaudint d’una programació prou variada (animació lectora a càrrec de l’editorial Iglú, exposició de contes clàssics de la biblioteca municipal, intercanvis de llibres,..,).

A més a més, l’alumnat major participarà de forma activa en l’apadrinament lector als més menuts.

Els contacontes seran realitzats per alguns alumnes de 5é, mestres i com a novetat, compten amb l’ajuda d’alguns iaios del centre.

FIRA DEL LLIBRE

El divendres podrem gaudir amb el Contacontes, de Vanessa Cabanes, Cuentina canta i compte , i Verónica Marín, pintacares, molts estands d’autors i llibreries, sortejos, estand de llibres usats, i algunes sorpreses més.

A més hi haurà un estand de la Biblioteca Municipal, perquè pugueu fer-vos el carnet d’usuari. Necessitareu el DNI del pare/mare/tutor i una foto de carnet.

Us esperem. No falteu. Passarem una vesprada estupenda i podrem tirar una mà als nostres alumnes de sisé a recaptar fons per al seu viatge de Fi de Curs.