QUÈ FA L’AMPA?

Durant tot el curs escolar, l’AMPA s’encarrega de coordinar les següents activitats:

• Servici de l’Escola Matinera, que funciona des del mes de setembre, ajudant així a la conciliació familiar.
  • Servici d’Extraescolars que es realitza en el centre a partir de 17:00h tots els dies de la setmana. Les activitats oferides les coordinen diverses empreses, i sempre hi ha un responsable de l’AMPA que és present. Tots els associats de l’AMPA tenen descompte. Si esteu interessats en alguna altra activitat que no s’ofereix, no dubteu en consultar la possibilitat de fer altres grups.
  • La festa de fi de curs, que permet gaudir d’un dia de convivència en el centre. Es preparen activitats com ara, inflables, jocs, festa de l’espuma, berenar i alguna sorpresa més per a als xiquets i xiquetes.
  • Ajudar a tots els pares i mares associats a solucionar qualsevol dubte sobre el funcionament del centre.
  • Col·laborar amb el centre sempre que és necessari, però especialment en les següents dates especials:
    • Decoració del pavello d’Infantil per a Halloween.
    • Castanyera: els donem castanyes rostides a tots els xiquets i xiquetes del centre i ajudem amb la decoració.
    • Organització del Carter Reial, festival de Nadal i decoració del centre. També els donem algun obsequi.
    • Carnestoltes: ajudem amb la decoració del centre.

L’AMPA també es fa càrrec d’algunes despeses econòmiques, tenint en compte les necessitats i demandes del centre.

QUINS BENEFICIS TENEN ELS SOCIS DE L’AMPA?

Beneficis de ser soci de l’AMPA:

• Beneficia’t pagant abans del 31 de desembre i rep el teu regal de benvinguda.
  • Descompte en les Extraescolars i en l’Escola Matinera.
  • Descomptes en comerços associats.
  • Detall en la Castanyera per a tot l’alumnat del centre
  • Esmorzar el dia del Carter Reial.
  • Mona i xocolate per Setmana Santa.
  • Bonificació de 3€ en l’última excursió del curs (Quotes abonades fins al 27 de març).
  • Orles dels alumnes d’Infantil i Primària.
  • Accés i participació en la festa fi de curs (exclusiva per als socis)
  • Durant este curs escolar 2023-2024, s’han organitzat unes jornades anomenades “escola de pares”.

Tenim idees molt interessants per al pròxim curs, però per a poder realitzar-les, necessitem la vostra col·laboració. Així que no dubteu en col·laborar amb la nostra AMPA. Tots plegats podem enriquir el nostre centre! L’any passat vam comptar amb un 75% de l’alumnat com a membre de l’AMPA i vam poder fer tot això, Imagineu el que podríem fer si el 100% dels alumnes pertanyeren a l’AMPA, ens ajudes?

Recorda! Només els apuntats abans del 31 de desembre es beneficiaran del regal de benvinguda!

QUÈ FAIG PER APUNTAR-ME?

QUOTA PER FAMÍLIA, INDEPENDENT DEL NOMBRE DE FILLS –> 24€
L’ingrés es realitzarà en el següent número de compte: ES34 3058 2509 7827 2000 8681
CONCEPTE: Quota niñ@/niñ@s cognoms i curs o cursos