Biblioteca

El centre escolar Miguel Hernández compta amb dues biblioteques, una a Infantil i altra a Primària. Les dues estan dissenyades i creades com a espais d'aprenentatge i foment de la lectura, oferint al nostre alumnat la possibilitat d'accedir a la informació, el coneixement i la cultura.
Són espais tumbé pensats per al desenvolupament d'activitats en grup, com ara contacontes, treballs cooperatius, recerca d'informació...
És un recurs molt valuós del centre que fomenta l'autonomia del nostre alumnat i permet la col·laboració de tota la comunitat educativa.

BIBLIOTECA D’INFANTIL

La nostra biblioteca compta amb un horari per a facilitar que les 6 aules d’infantil disposen d’una sessió al dia en aquest espai, facilitant el seu ús i gaudi. La nostra biblioteca compta amb un horari per a facilitar que les 6 aules d’infantil disposen d’una sessió al dia en aquest espai, facilitant el seu ús i gaudi.Situada al pavelló d’infantil.

Disposa d’un modern mobiliari, així com d’una decoració que convida a la calma i a la tranquil·litat pels seus colors neutres i pels vinils infantils que decoren les parets.

Es mostra un video d’aquest espai.

BIBLIOTECA DE PRIMÀRIA

Situada a la planta baixa d’edifici de primària, aquest espai compta amb mobiliari modern i polivalent, afavorint que en funció de la dinàmica o activitat que siga necessària dur a terme (tallers, contacontes, grups de treball) es puga moure i reagrupar.
Igual que la biblioteca d’infantil, aquesta estada està decorada amb vinils de paret i colors tranquils. És un espai en el qual la llum natural, juntament amb els colors neutres de mobiliari i parets, creen un ambient de calma i tranquil·litat ideal per a la lectura.

Aquest espai es regeix per unes senzilles normes per a facilitar el bon ús, cura i la dinamització del préstec de llibres.

Es mostra un video d’aquest espai.