Amb l’objectiu de fomentar la lectura, hem celebrat la 3a Fira del Llibre i Còmic del CEIP Miguel Hernández. Ací teniu una mostra de l’activitat que ha realitzat l’alumnat de 2n de Primària.













La nostra biblioteca ha tingut el plaer de ser elegida com a escola d’acollida de llibres.
La campanya #adoptaunllibre de l’editorial Andana ens ha confiat un fum de contes per tal de donar-los una segona vida, cuidar-los i estimar-los. Els nostres xiquets i xiquetes podran gaudir de títols com Aturem la invasió, Gallinari, Estamos aquí, Cullereta, Grandes amigos, La gran balena i molts més!
A més a més així ho acredita el nostre certificat i ens recorda que tots aquestos llibres ens poden contar dos històries: una la trobem dins de cada conte i altra, la d’aquell viatge que ells mateixos van fer i la del motiu pel que en un moment de la seua vida van ser catalogats com a ‘no aptes’ i de la segona oportunitat que l’escola Miguel Hernández els ha donat




Aquestes són algunes de les activitats que vam realitzar el passat divendres 8 de març a Infantil: animacions lectores a la biblioteca, treballs artístics i alguns murals per conèixer la història de les dones en l’esport. La nostra escola es va tintar de lila per crear consciència en aquest dia tan important i així va quedar!



























Aquesta va ser l’eixida que vam fer l’alumnat de 4 i 5 anys a vore la pel·lícula “Yuku i la flor de l’Himàlaia”. Una jove ratolineta viu un munt d’aventures quan decideix anar a buscar una flor molt especial per a la seua àvia que ben prompte haurà d’anar-se’n amb el talp cec cap als meandres de la Terra. Per a aconseguir-la li queda un camí d’obstacles que amb l’ajuda del seu ukelele i les seues cançons acabarà superant sense dubte. Ens va agradar tant que, entre altres treballets, hem creat les nostres pròpies flors amb llum negra i pintura fluo, pareixien com les de la pel·li que brillen amb llum eterna!























A les aules de 5 anys, hem organitzat uns tallers per convidar a les famílies a les aules. Junts hem desenvolupat jocs matemàtics (bingo, dòmino, iniciació a la suma), jocs de consciència fonològica, d’atenció, de lògica i alguna manualitat.
Hem gaudit amb aquesta experiència, jugant, fent i aprenent amb mares, pares i iaios. Els nostres xiquets i xiquetes estan desitjant que totes les famílies puguen vindre i participar d’aquestos tallers interactius.















Aquesta és una de les festes més completes que realitzem en tot el centre. Enguany la temàtica ha girat al voltant del MEDI AMBIENT i nosaltres, en concret, hem treballat l’ODS 14 “La Vida Submarina”. Preparatius de disfresses de meduses, pescadors i peixos, desfilades, rosquetes, consignes, disfresses de tot tipus i molts treballets són totes les coses que trobareu en aquest resum en forma de vídeo. Visca Carnestoltes!!!