Arriba el moment de començar a tancar el curs i estem molt orgullosos de compartir que al nostre centre tenim dos alumnes a 6é que han aconseguit enguany importants èxits esportius tant a nivell individual com grupal.
En primer lloc Aitana Grau Belda, que a banda dels seus èxits individuals, es va proclamar 6a al Nacional Base de Conjunts en Gimnàstica Rítmica amb els seu Club Gimnàstica Rítmica Alcoi.
I en segon lloc Marc Casado Vicens, convocat pel València CF que ha disputat el prestigiós Torneig Nacional Pamesa LALIGA FC Futures considerat el torneig sub-12 més prestigiós d’Espanya i una de les competicions de futbol base més importante del món.
Des del passat 11 de maig, el nostre centre es troba en vaga indefinida, una situació que ha comportat inevitablement un paró en el desenvolupament de moltes de les activitats habituals.
Aquesta mobilització respon a la necessitat de defensar una educació pública de qualitat i en valencià, amb millores en les condicions del professorat, una adequada dotació de recursos i una atenció digna a l’alumnat, aspectes fonamentals per garantir un sistema educatiu just i eficient.
Durant aquest període, hem volgut mantindre informada tota la comunitat educativa a través de les xarxes socials del centre, on hem anat compartint puntualment les novetats, accions i reivindicacions relacionades amb la vaga. Vos animem a seguir-nos per tal d’estar al dia de tota la informació.
A més, aquestes setmanes, el professorat ha participat activament en diferents iniciatives reivindicatives per la defensa de l’escola pública, amb el suport constant de l’AMPA. Les nostres accions han estat encaminades a participar en piquets locals i comarcals, assistir a manifestacions en les principals ciutats, concentracions diàries amb consignes reivindicatives junt a alumnat i famílies a les portes del centre, bicicletades per l’ensenyament públic i de qualitat, donar suport a diferents mocions en defensa de l’escola pública en alguns ajuntaments… Amb aquestes actuacions, hem intentat fer visibles les nostres demandes per tal de fer pressió i que la Conselleria d’Educació començara unes negociacions que des de setembre estàvem reclamant sense cap èxit.
Agraïm profundament el suport rebut per part de les famílies, especialment de l’AMPA, així com la comprensió davant les possibles molèsties ocasionades.
Tot i que encara no s’ha signat un acord entre els representats sindicals i Conselleria, hem aconseguit xicotets avanços i s’ha decidit suspendre temporalment la vaga, fet que ens permetrà tornar a les aules i reprendre l’activitat al centre. Continuen les negociacions, però desitgem poder acomiadar el curs com tota la comunitat educativa es mereix, després d’uns dies especialment intensos i durs per a tots i totes.
El professorat valencià ha deixat clar que interrompre temporalment la vaga no significa rendir-se. Significa parar, reflexionar, reorganitzar-se i decidir com continuar defensant l’educació pública amb intel·ligència i comunitat.
Perquè esta lluita no anava només d’una vaga. Anava -i continua anat- de dignitat, de futur i de defensa de l’escola pública valenciana.
Ahir van rebre el premi els guanyadors i guanyadores del concurs de Lectofoto. Els donem l’enhorabona per la seua creativitat, i tal com vam dir, els donem les gràcies a ells i elles i tots els que heu participat per la vostra implicació. Esperem que continueu gaudint de la lectura i participant l’any que ve, amb la mateixa il-lusió de sempre.
Aquesta setmana l’alumnat de 6é ha rebut una xerrada sobre l’impacte que estan tenint les noves tecnologies de la informació i la comunicació entre els més joves. Una addicció que està ocasionant greus problemes a nivell personal i social entre xiquets i xiquetes que encara no tenen la maduresa suficient per a controlar tot allò que ens ofereixen les TIC.
Hui hem anat al Complex Esportiu Eduardo Latorre a fer la nostra primera sessió de natació! 🏊♂️💦
Hem botat, hem xapussejat i ens ho hem passat d’allò més bé. Al principi, alguns teníem un poquet de por i altres es llançàvem sense pensar-nos-ho… però al final, totes i tots hem acabat disfrutant moltíssim de l’aigua! 😄
Moltes gràcies a les famílies que ens heu ajudat als vestuaris de xics i xiques, i també al monitor de natació, per fer-nos sentir tan còmodes i divertir-nos tant en aquesta primera aventura aquàtica! 💙
El 18 de març, l’alumnat de tercer cicle va gaudir d’un taller sobre rap i poesia amb Zetaa, una cantant i rapera que mostra l’art dels poemes al ritme d’aquest gènere musical basat en la recitació rítmica de rimes.
Ja podeu gaudir de l’Entrada de Moros i Cristians de la nostra escola! Així va ser com l’equip d’Infantil ens va mostrar, un any més, que grans poden ser els més menuts del col·le. Volem agrair la implicació de tot l’alumnat i mestres del centre que mai defrauden, també al nostre club de jubimestres que sense ells no seria possible organitzar una activitat d’aquesta mena i, com no, a les famílies que van acudir per ser el millor públic. Moltes gràcies a tota la comunitat educativa! Visca Sant Jordi!!!
Vos recordem que, el pròxim 15 de maig, celebrarem el Dia de la Família al menjador de la nostra escola! 🫶✨
Serà un dia per a retrobar-nos, compartir i disfrutar d’un dinar amb els vostres fills i filles, on podreu fer un tast del menú que habitualment mengen a la nostra escola. 🍽️😋
A més, tindreu l’oportunitat de veure com de bonic s’està quedant el menjador i comprovar els efectes positius de les plaques insonoritzades que hem començat a instal·lar, pensades per a crear un ambient més acollidor, tranquil i agradable. 🌿🔇
Per participar-hi, només cal portar el full d’inscripció emplenat i fer el pagament de les persones adultes al número de compte indicat.
⏰ Recordeu que demà és l’últim dia per inscriure’s!
Ens encantarà compartir aquest dia amb vosaltres! 😍💛
L’activitat ‘BIBLIOTECA EN MOVIMENT’ proposada per la biblioteca del centre ha permés a tot l’alumnat gaudir de noves lectures de forma sostenible, creant germanor i fent de la biblioteca escolar un espai dinàmic.
Volem agrair sincerament la gran acollida i implicació de tots i totes, que han fet possible aquesta experiència tan enriquidora! Sense dubte, ha estat un pas important per fomentar el gust per la lectura i el sentit de comunitat a l’escola.
La proposta ha sigut acollida amb gran èxit i per tal motiu, pròximament l’escola disposarà de dos punts fixos d’intercanvi de llibres els quals estaran preparats i llestos per a deixar i agafar llibres lliurement de tot tipus! Vos avisarem prompte quan estiguen preparats.
Bona lectura i feliç dia del llibre!❤️
03010284
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.