Innovadansa 25_26

L’alumnat de quart curs de l’escola ha participat en el projecte d’innovació educativa de Conselleria “Innovadansa”, dins dels projectes Innovarts, per al desenvolupament en les escoles d’activitats educatives transversals relacionades amb la cultura i les arts escèniques. En aquest cas, han ballat una coreografia tenint com a base musical la cançó “Amor i amistad”, de Jazzwoman, i la vam posar en pràctica en el fi de curs del nostre centre el passat 19 de juny.

M H Music Festival

Avuí dijous hem pogut gaudir d’un espectacle de cant, balls i música en directe interpretada pels alumnes de primària. Els alumnes que han volgut formar els seus grups artístics han preparat durant aquest últim mes les seues actuacions per a mostrar les seues destresses davant de tot l’alumnat de primària de l’escola. Us deixem una xicoteta mostra dels companys de tercer i quart, son uns artistes!

La Maleta viatgera: Gonzalo Barrachina

Avui l’alumnat de tercer ha rebut la visita de la maleta viatgera amb el personatge de Gonzalo Barrachina. Ens ha encantat conèixer qui era aquest músic i compositor modernista alcoià i la seua gran aportació a la cultura de la nostra localitat, ja que és l’autor, entre altres obres, de l’Himne de Festes.
A setembre participarem en les rutes modernistes oferides per l’ajuntament per conéixer molt millor el nostre passat modernista i donar la benvinguda a la nostra Fira Modernista

BIBLIOTECA EN MOVIMENT📚

Seguim amunt amb la lectura! El projecte Biblioinnova ha permès a la biblioteca del centre augmentar el nombre de llibres al nostre fons bibliogràfic amb titols com “El colom ha d’anar a l’escola”, “La recerca d’amistats espacials”, “Conillari”, “El millor germà gran del món” i “Això no li passaria mai a la Rita” entre molts altres, i a més a més… tenim dos punts fixes d’intercanvi de llibres! Un es trobarà a Infantil i l’altre al hall de Primària.

Molt primpte l’alumnat podrà portar els llibres que vulga i intercanviar-los lliurement: deixant-ne al carret i emportant-se’n altres.

Amb aquesta iniciativa volem fomentar el gust per la lectura d’una manera sostenible, compartida i enriquidora, convertint la biblioteca escolar en un espai viu, dinàmic i ple d’històries per descobrir.

Recordeu que és important cuidar els llibres perquè moltes altres persones també puguen gaudir-ne, manteniu-los nets, en bon estat i tracteu-los amb estima. 📖💛 ✨

II Concert Innov@flabiol Alcoi

Avui 8 de maig hem tingut el plaer d’acollir el segon Concert d’escoles Innovaflabiol, adscrites al projecte d’Innovació educativa de Conselleria Innov@rts, on es promou la utilització del flabiol, instrument tradicional valencià, el qual està cada vegada més present en les escoles valencianes. El curs passat el vam realitzar al CEIP Horta Major, i enguany ens ha tocat a nosaltres rebre’ls per a poder fer un concert amb ells, mostrant la nostra destresa amb aquest instrument, amb el cant, amb danses tradicionals i amb la utilització d’altres instruments de percussió.

Distintes personalitats de l’Ajuntament d’Alcoi, del Cefire, així com l’alumnat i el professorat de la nostra escola, han sentit de primera mà com els seus companys de Sisè actuaven en aquest fantàstic esdeveniment, orquestrat pel mestre de música Josep.

Us deixem alguna mostra: “Els nanos de Beniarrés”

Jordi Raül Verdú ens visita

Un any més,hem rebut la visita de Jordi Raül Verdú,autor alcoià que tenim la sort de conèixer i que ve a la nostra escola per contar-nos anècdotes i curiositats de dos dels seus llibres emmarcats en el nostre entorn,la Font Roja i la Serra Mariola. Llibres que llegim i treballem a l’aula i que tant els agraden als nostres xiquets i xiquetes.Els Donyets del Bosc ( 3r de primària) i La Muntanya Sanadora (4t de primària). Ha sigut un plaer escoltar-lo i gaudir-ne amb ell. Gràcies!!!

Miguelers rapers

El passat dilluns 30 de març realitzarem uns quants tallers amb l’alumnat de 2n cicle de l’escola, dins de la Setmana Cultural d’enguany, la temàtica de la qual versa en torn a la figura del poeta Miguel Hernàndez. Por donar-li un toc musical a la seua literatura vam rapejar algún poema seu, i fins i tot ens vam atrevir amb les nostres pròpies composicions. Us deixem una mostra: “La Luna i el Sol”.

SOM AIGUA (3r)

A tercer continuem treballant el projecte ‘SOM AIGUA’ i en aquesta ocasió hem aprés el meravellós cicle de l’aigua. 💧🌧️🌊

Cada alumne ha creat el seu propi cicle i tots els matins podem gaudir de veure els efectes de l’evaporació, condensació i precipitació a xicoteta escala!

Festitró Ibi 2026

Com tots els anys, l’alumnat de 5é de la nostra escola participa en el Festival de Música Festitró, acte previ a les Trobades d’Escoles Valencianes. Enguany hem anat al poble d’Ibi, on hem pogut gaudir de les actuacions d’un bon grapat d’alumnes d’altres centres de la comarca. En aquesta ocasió hem cantat “Les Xiques de Xixona”, cançó tradicional que va donar a conèixer el grup de música folk “Tres fan ball”, i l’hem acompanyada, com no podia ser menys, d’una coreografia. Us deixem una mostra per a que pugueu gaudir-ne.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies