Miguel Hernández, escola d’acollida de contes

La nostra biblioteca ha tingut el plaer de ser elegida com a escola d’acollida de llibres.

La campanya #adoptaunllibre de l’editorial Andana ens ha confiat un fum de contes per tal de donar-los una segona vida, cuidar-los i estimar-los. Els nostres xiquets i xiquetes podran gaudir de títols com Aturem la invasió, Gallinari, Estamos aquí, Cullereta, Grandes amigos, La gran balena i molts més!

A més a més així ho acredita el nostre certificat i ens recorda que tots aquestos llibres ens poden contar dos històries: una la trobem dins de cada conte i altra, la d’aquell viatge que ells mateixos van fer i la del motiu pel que en un moment de la seua vida van ser catalogats com a ‘no aptes’ i de la segona oportunitat que l’escola Miguel Hernández els ha donat