Cinema en valencià amb YUKU

Aquesta va ser l’eixida que vam fer l’alumnat de 4 i 5 anys a vore la pel·lícula “Yuku i la flor de l’Himàlaia”. Una jove ratolineta viu un munt d’aventures quan decideix anar a buscar una flor molt especial per a la seua àvia que ben prompte haurà d’anar-se’n amb el talp cec cap als meandres de la Terra. Per a aconseguir-la li queda un camí d’obstacles que amb l’ajuda del seu ukelele i les seues cançons acabarà superant sense dubte. Ens va agradar tant que, entre altres treballets, hem creat les nostres pròpies flors amb llum negra i pintura fluo, pareixien com les de la pel·li que brillen amb llum eterna!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies