🌟Participem al Concurs Europeu d’Escacs♟️

♟️🔥 Aquest dijous, el nostre centre participa en el Concurs Europeu d’Escacs «Caballito de Ajedrez EXTRA», una iniciativa internacional en què escoles de diferents països competirem simultàniament resolent 30 problemes d’escacs amb diferents graus de dificultat. 🧠⚡

En aquest concurs, hi participa una representació d’alumnes de diferents cursos de Primària, amb tres nivells de dificultat: peó, alfil i rei. 🧠⚡

L’activitat tindrà lloc al mateix temps en les escoles de cinc països de la Unió Europea: Polònia, Alemanya, Itàlia, França i Espanya 🌍

Segur que serà una jornada plena de reptes i emoció! 💡♟️✨

CONVOQUEM LA 3a EDICIÓ DEL CONCURS LECTOFOTO!

Ací teniu tota la informació per poder participar! El dijous 26 vos entregarem les plantilles per presentar la vostra fotografia.

Lapbook de geometria 3r

Tot l’alumnat de tercer hem treballat en matemàtiques la geometria. Al llarg del trimestre hem anat realitzant un lapbook, hem hagut d’esforçar-nos molt perquè ens isca ben bonic, però ha valgut la pena. Així dona gust aprendre!!

Treballem la carta

Un curs més, l’alumnat de 3r ha treballat a l’àrea de castellà la tipologia textual de la carta, i una vegada hem escrit la nostra a classe… per fi hem anat a una bústia a tirar-les! Esperem rebre molt prompte tots aquells missatges que ens han escrit els nostres companys i companyes.

ENS DIVERTIM AL TEATRE EN ANGLÉS

El dimarts 17 de febrer l’alumnat de primària de Miguel Hernández va acudir al centre cultural per a gaudir del teatre en anglès. Per al primer cicle l’obra va ser “The Bear, the Koala & the Mouse”, per al segon cicle “Lost in Oz” basat en la coneguda novel·la “El Mago de Oz” i per últim el tercer cicle va passar-ho d’allò més bé amb “Vikings” una obra amb la qual hem conegut algunes costums d’aquest poble. L’objectiu a banda del entreteniment està enfocat en l’escolta i la participació activa en altres àmbits diferents a l’aula.

Carnestoltes 2026

El dia 13 de febrer vam eixir al carrer desafiant l’aigua i el vent per tal de celebrar els carnestoltes d’enguany, amb una desfilada en la que les disfresses commemoren els 40 anys de la posada en marxa de la nostra escola, El Ceip Miguel Hernández. Per això, els alumnes representaven diferents poemes del poeta oriolà, amb una posada escènica i musical magnífica.

Taller medi ambient

L’ alumnat de quart va realitzar un taller oferit per l’ajuntament d’Alcoi centrat en el problema medioambiental de les tovalloletes humides,tant en general, com en el sanejament urbà. Irene i Llúcia van fer explicacions,jocs i experiments per fer-nos comprendre que no podem llançar qualsevol cosa als WC.
Ho van fer genial,vam aprendre i ho vam poder veure amb els nostres propis ulls.Gràcies!

Pilota a l’escola

Avuí l’alumnat de 4t ha rebut les visites d’un jugador professional i un tècnic de la Federació de Pilota Valenciana al centre dins del programa “Pilota a l’Escola”. La jornada ha tingut una primera part teòrica on els xiquets i xiquetes han fet de periodistes fent-los una entrevista; després han passat a la part pràctica on, per equips de dos i tres jugadors/es, l’alumnat ha disputat una sèrie de partides de raspall a les pistes poliesportives del centre. Ells i elles han gaudit molt amb la pràctica d’aquesta modalitat esportiva autòctona.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies