M H Music Festival

Avuí dijous hem pogut gaudir d’un espectacle de cant, balls i música en directe interpretada pels alumnes de primària. Els alumnes que han volgut formar els seus grups artístics han preparat durant aquest últim mes les seues actuacions per a mostrar les seues destresses davant de tot l’alumnat de primària de l’escola. Us deixem una xicoteta mostra dels companys de tercer i quart, son uns artistes!

La Maleta viatgera: Gonzalo Barrachina

Avui l’alumnat de tercer ha rebut la visita de la maleta viatgera amb el personatge de Gonzalo Barrachina. Ens ha encantat conèixer qui era aquest músic i compositor modernista alcoià i la seua gran aportació a la cultura de la nostra localitat, ja que és l’autor, entre altres obres, de l’Himne de Festes.
A setembre participarem en les rutes modernistes oferides per l’ajuntament per conéixer molt millor el nostre passat modernista i donar la benvinguda a la nostra Fira Modernista

Grans ÈXITS ESPORTIUS entre l’alumnat de 6é de la nostra escola!

Arriba el moment de començar a tancar el curs i estem molt orgullosos de compartir que al nostre centre tenim dos alumnes a 6é que han aconseguit enguany importants èxits esportius tant a nivell individual com grupal.

En primer lloc Aitana Grau Belda, que a banda dels seus èxits individuals, es va proclamar 6a al Nacional Base de Conjunts en Gimnàstica Rítmica amb els seu Club Gimnàstica Rítmica Alcoi.

I en segon lloc Marc Casado Vicens, convocat pel València CF que ha disputat el prestigiós Torneig Nacional Pamesa LALIGA FC Futures considerat el torneig sub-12 més prestigiós d’Espanya i una de les competicions de futbol base més importante del món.

Enhorabona! Sou un orgull per al nostre centre.

VAGA EDUCATIVA

Des del passat 11 de maig, el nostre centre es troba en vaga indefinida, una situació que ha comportat inevitablement un paró en el desenvolupament de moltes de les activitats habituals.

Aquesta mobilització respon a la necessitat de defensar una educació pública de qualitat i en valencià, amb millores en les condicions del professorat, una adequada dotació de recursos i una atenció digna a l’alumnat, aspectes fonamentals per garantir un sistema educatiu just i eficient.

Durant aquest període, hem volgut mantindre informada tota la comunitat educativa a través de les xarxes socials del centre, on hem anat compartint puntualment les novetats, accions i reivindicacions relacionades amb la vaga. Vos animem a seguir-nos per tal d’estar al dia de tota la informació.

A més, aquestes setmanes, el professorat ha participat activament en diferents iniciatives reivindicatives per la defensa de l’escola pública, amb el suport constant de l’AMPA. Les nostres accions han estat encaminades a participar en piquets locals i comarcals, assistir a manifestacions en les principals ciutats, concentracions diàries amb consignes reivindicatives junt a alumnat i famílies a les portes del centre, bicicletades per l’ensenyament públic i de qualitat, donar suport a diferents mocions en defensa de l’escola pública en alguns ajuntaments… Amb aquestes actuacions, hem intentat fer visibles les nostres demandes per tal de fer pressió i que la Conselleria d’Educació començara unes negociacions que des de setembre estàvem reclamant sense cap èxit.

Agraïm profundament el suport rebut per part de les famílies, especialment de l’AMPA, així com la comprensió davant les possibles molèsties ocasionades.

Tot i que encara no s’ha signat un acord entre els representats sindicals i Conselleria, hem aconseguit xicotets avanços i s’ha decidit suspendre temporalment la vaga, fet que ens permetrà tornar a les aules i reprendre l’activitat al centre. Continuen les negociacions, però desitgem poder acomiadar el curs com tota la comunitat educativa es mereix, després d’uns dies especialment intensos i durs per a tots i totes.

El professorat valencià ha deixat clar que interrompre temporalment la vaga no significa rendir-se. Significa parar, reflexionar, reorganitzar-se i decidir com continuar defensant l’educació pública amb intel·ligència i comunitat.

Perquè esta lluita no anava només d’una vaga. Anava -i continua anat- de dignitat, de futur i de defensa de l’escola pública valenciana.

GUANYADORS CONCURS LECTOFOTO🏆📚📸

Ahir van rebre el premi els guanyadors i guanyadores del concurs de Lectofoto. Els donem l’enhorabona per la seua creativitat, i tal com vam dir, els donem les gràcies a ells i elles i tots els que heu participat per la vostra implicació. Esperem que continueu gaudint de la lectura i participant l’any que ve, amb la mateixa il-lusió de sempre.

II Concert Innov@flabiol Alcoi

Avui 8 de maig hem tingut el plaer d’acollir el segon Concert d’escoles Innovaflabiol, adscrites al projecte d’Innovació educativa de Conselleria Innov@rts, on es promou la utilització del flabiol, instrument tradicional valencià, el qual està cada vegada més present en les escoles valencianes. El curs passat el vam realitzar al CEIP Horta Major, i enguany ens ha tocat a nosaltres rebre’ls per a poder fer un concert amb ells, mostrant la nostra destresa amb aquest instrument, amb el cant, amb danses tradicionals i amb la utilització d’altres instruments de percussió.

Distintes personalitats de l’Ajuntament d’Alcoi, del Cefire, així com l’alumnat i el professorat de la nostra escola, han sentit de primera mà com els seus companys de Sisè actuaven en aquest fantàstic esdeveniment, orquestrat pel mestre de música Josep.

Us deixem alguna mostra: “Els nanos de Beniarrés”

XERRADA “Addicció a les TIC”

Aquesta setmana l’alumnat de 6é ha rebut una xerrada sobre l’impacte que estan tenint les noves tecnologies de la informació i la comunicació entre els més joves. Una addicció que està ocasionant greus problemes a nivell personal i social entre xiquets i xiquetes que encara no tenen la maduresa suficient per a controlar tot allò que ens ofereixen les TIC.

Animació lectora de ConteMúsica

Aquesta setmana l’alumnat d’infantil i 1r cicle de Primària hem gaudit d’una màgica animació lectora endinsant-nos en els contes tradicionals “El llibre de la selva” i “Ali Baba i els 40 lladres”.

La companyia ConteMusica ens ha acompanyat a cantar peces musicals africanes amb l’ajuda de la percusió del nostre cos, la nostra veu, el violí i el fantàstic instrument yembé.

Gràcies per aquesta experiència literària i musical!

ENS LLANCEM A LA PISCINA!

Hui hem anat al Complex Esportiu Eduardo Latorre a fer la nostra primera sessió de natació! 🏊‍♂️💦

Hem botat, hem xapussejat i ens ho hem passat d’allò més bé. Al principi, alguns teníem un poquet de por i altres es llançàvem sense pensar-nos-ho… però al final, totes i tots hem acabat disfrutant moltíssim de l’aigua! 😄

Moltes gràcies a les famílies que ens heu ajudat als vestuaris de xics i xiques, i també al monitor de natació, per fer-nos sentir tan còmodes i divertir-nos tant en aquesta primera aventura aquàtica! 💙

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies