Ja queda res per encetar la setmana cultural d’enguany! Durant els últims dies, l’equip educatiu junt a l’alumat i AMPA ho estem deixant tot preparat. A continuació, podeu consultar el tríptic amb tota la informació i activitats que farem al voltant del CINEMA. Previnguts… llums… càmera… ACCIÓ!
El pròxim dilluns 7 d’abril, tindrem a la SUM la fira del llibre solidària, esta vegada, amb les escoles afectades per la DANA. Consulteu els horaris i tota la informació que vos adjuntem. Esteu tots i totes convidades!
Enguany, la temàtica ha sigut el CINEMA i, per tant, totes les classes ens hem disfressat de pel·lícules! Ja tenim ací el resum de totes les activitats que vam realitzar al voltant d’aquesta festa que ens encanta! Volem donar les gràcies a les famílies, sempre implicades i dispostes a tirar una maneta. Ha quedat tot molt vistós i així ho hem disfrutat tota la comunitat educativa.
A la nostra escola, reivindiquem el Dia Internacional de la Dona amb orgull i compromís. Hem fet moltes activitats al voltant del 8M i, una d’elles, ha estat realitzada per l’alumnat de CODI, el qual ha donat vida a una cançó que és una autèntica joia: “Som les veus del canvi”. Una melodia que ressona amb força i esperança, una crida a construir un món més just i igualitari per a totes i tots: el món on mereixem viure.
A més, han dissenyat uns adhesius únics i els han compartit amb mestres, companys i companyes i altres membres de la comunitat educativa, deixant un missatge de força i anhel per la igualtat real.
Aquest projecte naix de l’esforç i de les ganes de compartir valors socials i aprenentatges, i el resultat ha estat excel·lent. Els vostres fills i filles tenen una creativitat i un talent immens!
Cliqueu damunt de la lletra de la cançó i escolteu-la. També la podeu escoltar, des del passat dijous fins a aquest dimecres, en les entrades i eixides de la nostra escola. Us deixem també les imatges amb els adhesius que han creat.
Esperem que vos arribe al cor, tal com ho ha fet amb nosaltres.
Aquest any hem celebrat la 2a edició del concurs “Lectofoto” al MH.
Des de l’escola, hem volgut aprofitar les vacances de Nadal i tots i totes estàvem convidats a participar en el concurs LECTOFOTO fent-nos una foto ben original llegint un llibre. Podia ser una foto en el lloc on anàvem de vacances, en el lloc on habitualment llegim o en un lloc especial per a nosaltres! Al passadís tenim tota l’exposició de fotos i a l’entrada del col·legi tenim als guanyadors i guanyadores. Volem donar l’enhorabona a totes i a tots per la vostra participació i, especialment als alumnes Enzo Salvatierra, Néstor Sanchis, Coral Rodrigo i Amparo Llinares que amb les seues fantàstiques fotos han sigut els guanyadors.
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.