CELEBREM EL 9 D’OCTUBRE

A principis d’aquest mes vam celebrar la festivitats del 9 d’octubre, dia dels valencians i de les valencianes, i ho vam fer amb una representació de l’auca d’Enric Valor, cantant i ballant cançons en valencià, escoltant el Manifest i el concert, fent la “manualitat” del drac… Ho vam celebrar fent festa al crit de: “Visca el VALENCIÀ, visca la COMUNITAT VALENCIANA i visca el COL·LEGI MIGUEL HERNÁNDEZ”!

I és que a la nostra escola parlem, llegim, cantem, ballem, juguem, ens emocionem i estimem en VALENCIÀ!

Ho hem passat genial!

VISCA LA NOSTRA TERRA I VISCA LA NOSTRA LLENGUA!

Ací vos deixem un vídeo amb les diferents cosetes que vam fer. Aprofitem també per a deixar-vos unes imatges de la “Festa de Benvinguda” que vam celebrar amb els companys i les companyes d’Infantil! Ens agrada moltíssim tornar una estoneta a Infantil per a veure als nostres amics, amigues i mestres!