TRÍPTIC AMPA MHDEZ.VALENCIÀ
TRÍPTIC AMPA MHDEZ.VALENCIÀ 1

-Benvolgudes famílies:
Des de l'AMPA us donem la benvinguda a aquest nou curs amb més ganes que mai. Volem adaptar-nos a la nova normalitat i, per això, farem que tot l'alumnat gaudisca de tots els beneficis i ajudes que garantim, seguint els protocols establits derivats de la *Covid-19.

Convidem a totes les famílies a participar en aquest curs tan especial, tenint en compte les noves circumstàncies i sobretot protegint la salut de l'alumnat.

Per a això només heu d'ingressar una quota anual de 28€ per família posant com a concepte el nom, cognoms i curs dels vostres fills o filles al següent número de compte:

*CAIXA ONTINYENT IBAN ES28 2045-6203-16-3000047370

-Queridas familias:
Desde el AMPA os damos la bienvenida a este nuevo curso con más ganas que nunca. Queremos adaptarnos a la nueva normalidad y, por ello, vamos a hacer que todo el alumnado disfrute de todos los beneficios y ayudas que garantizamos, siguiendo los protocolos establecidos derivados de la Covid-19.

Invitamos a todas las familias a participar en este curso tan especial, teniendo en cuenta las nuevas circunstancias y sobre todo protegiendo la salud del alumnado.

Para ello solo tenéis que ingresar una cuota anual de 28€ por familia poniendo como concepto el nombre, apellidos y curso de vuestros hijos o hijas al siguiente número de cuenta:

*CAIXA ONTINYENT IBAN ES28 2045-6203-16-3000047370

ESCOLA MATINERA

-Es posarà en marxa sempre que puguem complir amb la nova normativa i ens assegurem de garantir la salut de tot l'alumnat. Per tant, hem de saber el nombre de xiquets i xiquetes que faran ús d'ella.
Per a això, aquelles famílies que estigueu interessades a utilitzar aquest servei, heu de manar un correu electrònic a la següent adreça: ampamhalcoi@gmail.com indicant-nos el nom complet i curs de l'alumne o alumna juntament amb un telèfon de contacte.

-Se pondrá en marcha siempre que podamos cumplir con la nueva normativa y nos aseguremos de garantizar la salud de todo el alumnado. Por lo tanto, tenemos que saber el número de niños y niñas que harán uso de ella.
Para ello, aquellas familias que estéis interesadas en utilizar este servicio, tenéis que mandar un correo electrónico a la siguiente dirección: ampamhalcoi@gmail.com indicándonos el nombre completo y curso del alumno o alumna junto con un teléfono de contacto.

EXTRAESCOLARS

-De moment queden suspeses fins a una altra ordre per no poder garantir unes extraescolars segures.

-Por el momento quedan suspendidas hasta nueva orden por no poder garantizar unas extraescolares seguras.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

-L'horari d'atenció a les famílies, per motius de la *COVID-19, serà els DIVENDRES de 9:00h a 10:15h sempre amb CITA PRÈVIA. Us podeu posar en contacte amb nosaltres en correu: ampamhalcoi@gmail.com indicant el motiu de la consulta.

-El horario de atención a las familias, por motivos de la COVID-19, será los VIERNES de 9:00h a 10:15h siempre con CITA PREVIA. Os podéis poner en contacto con nosotros en correo: ampamhalcoi@gmail.com indicando el motivo de la consulta.