DIA DE LA DONA

Dones rellevants a la música

El passat dia 7 de març, vam celebrar a l’escola el Dia de la Dona. Vam rebre la visita de tres dones que han dedicat gran part de la seua vida a la música i que han aconseguit grans coses gràcies a aquesta. Al porxe, van explicar la seua experiència i recorregut i vam tindre la sort d’escoltar com tocaven alguns dels seus intruments. Voleu conèixer qui són?

Teresa és iaia d’alumnes del centre, mestra i directora d’escola que ha sigut reconeguda per la seua lluita d’introduir a l’escola la música. Mayte Agulles és gestora cultural de la banda de música de Dénia. I Alicia, mare d’alumnes del centre és professora de violoncel al conservatori i concertista amb Lluís Llach.

A banda, cada classe va exposar el seu treball referent a una dona històrica a la música que prèviament van treballar a classe (la seua biografia, obres, curiositats…etc.)

Treballs del nostre alumnat

Finalment, vam arreplegar tota la música i el treball el·laborat dels alumnes en un podcast que en breu podrem escoltar.