Activitats Nadal 2022

Des del 2019 que no havíem pogut fer el festival de Nadal. Un acte tradicional que hem rescatat amb molta alegria per a l'alumnat i les famílies que encara no ho coneixen. Tot i que el Pare Noel ens va visitar els cursos passats, no va ser igual.

Després d'aquests anys de pandèmia, els Nadals tornen a ser dates per reunir-se a dinar, a sopar, a ballar i cantar amb els nostres majors i amistats. Hem de valorar no sols la part màgica del Nadal i dels regals, sinó valorar també les coses importants: emoció, esforç, igualtat, valentia, empatia, salut, felicitat, pau, esperança, amistat, amor i alegria. Paraules que cada classe li farà arribar amb una carta al Pare Noel per a tot el món.

Homenatge a Rosi

No tot són alegries, perquè de vegades la vida no és justa. Tan prompte va arribar octubre vam tindre una notícia que ens va omplir de dolor. La nostra companya i educadora d'infantil de 2 anys va finalitzar l'última de les seues grans curses de la vida i ens va deixar. En aquest acte tan important li volem fer un xicotet homenatge i destacar la seua tasca com a educadora del CEIP Les Vessanes.

Ajudem a Ximo

Les Vessanes treballa els valors com a base de la persona i per això, volem sumar la solidaritat de les famílies per ajudar a Ximo, un alumne de Dénia que davant la seua malaltia necessita la col·laboració de totes i tots. D'una banda, recollirem els taps de plàstic de botelles. D'altra banda, el dia 20 i 21 es podran comprar polseres/donatiu per tal d'aconseguir una aportació econòmica directa a la família de Ximo per a la seua pròxima operació que serà el 2023.

Desitgem que gaudiu de les actuacions, de la família, dels amics i amigues però sobretot que tinguem "ALEGRIA" en el 2023.