Finalistes Premi Baldiri Reixac

Estem molt contentes i contents d’haver sigut finalistes dels Premis Baldiri Reixac 2021-2022 en la modalitat de les Arts i reptes socials. Un reconeixement al treball que realitzem al nostre centre i que vam presentar en la convocatòria d’aquest curs.

El dia 13 de maig rebrem la visita del jurat per tal de valorar la decisió dels 5 premiats en la convocatòria d’enguany.

Què són els premis Baldiri Reixac?

Els premis Baldiri són guardons anuals que, des de fa 44 anys, impulsen i reconeixen projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI des de les arts, la cultura i la llengua, per una escola oberta, inclusiva i innovadora.

Què otorga?

10 premis de 3.000 € a projectes educatius singulars que aportin solucions i respostes concretes a reptes educatius i de la societat, i que fomentin l’ús social del català a través de les arts.

Premi Baldiri Escola – Arts i reptes socials (5 premis)

Premi Baldiri Escola – Arts i llengua (5 premis)