SOL·LICITUD BECA TRANSPORT CURS 2023-24

Els informem que ja està obert el termini per a la confirmació i presentació de les beques de transport per al curs 2023-24. L'alumnat sol·licitant de beca en anys anteriors poden descarregar-se des de webfamilia (Tràmits) l'esborrany per a la nova sol·licitud, signar-la i entregar-la amb la fotocòpia del DNI. Ha d'entregar-se en el centre abans del 30 de juny.

Les famílies que sol·liciten la beca per primera vegada han de descarregar-se l'imprés Annex I  i emplenar-lo. S'haurà d'adjuntar la següent documentació: fotocòpia del DNI, certificat empadronament del domicili familiar i certificat de distància. Si alguna família té algun problema per a descarregar els esborranys o la sol·licitud de beca, pot sol·licitar-los en paper contactant amb consergeria.

Les sol·licituds hauran d'anar acompanyades de la documentació següent:

– Fotocòpia del DNI/ NIF/ passaport/ NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars).

Certificat d'empadronament. ( si se sol·licita per primera vegada)

– Certificat de distància expedit per l'Ajuntament en el qual conste que la distància del domicili familiar al centre siga igual o superior a 3km.

Recordem que perquè hi haja ruta de transport col·lectiu es necessita que hi haja almenys 15 alumnes beneficiaris.

El termini de presentació d'esborranys i sol·licituds en el centre acaba el dia 16 de juliol.

Ací pot consultar les bases de la convocatòria.