Menjador

En el següent botó teniu disponible el pdf de la sol·licitud de menjador per al curs 2021-22.

Estimades famílies:

En el Menjador Escolar hem posat en marxa el projecte educatiu TU FORMES PART! relacionat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible proposats per l'ONU.

És important destacar un dels objectius proposats en aquest projecte i que és present al llarg d'aquest: conscienciar als xiquets i xiquetes sobre l'educació sostenible gràcies a la celebració de dates mundials i internacionals relacionades amb el compromís social i ciutadà.

Amb tot això, i ara que ja hem finalitzat el mes d'octubre, ens agradaria mostrar a les famílies les activitats que hem realitzat en el nostre mes Mundial de l'Alimentació.

INFANTIL

Amb els xicotets/as del col·legi, hem pintat "El plat saludable" per a aprendre la distribució dels aliments en els nostres desdejunis, menjars i sopars, a més de jugar al memory amb flashcards d'aliments.

Finalment, hem creat un mini hort escolar després de llegir "El conte de la llavor".

1r, 2n I 3r PRIMÀRIA

Amb aquest grup, hem construït la piràmide de l'alimentació, per a comprovar visualment el pes que ha de tindre cada aliment en el nostre dia a dia i hem posat en marxa la nostra creativitat per a crear històries d'aliments. Imaginació al poder!

4t, 5é I 6é PRIMÀRIA

Els més majors s'han encarregat de conscienciar a la resta dels seus companys/as sobre la importància de menjar de manera saludable.

Finalment, han conegut testimoniatges de xiquets/as que han patit greus fams a causa de la pobresa. Posar-se en el lloc dels altres ajuda a crear un món millor!

Tot això sumat a moments de joc dirigit al pati i cinefórums per a reflexionar sobre la importància de l'alimentació.

Entre tots/as seguim amb el nostre camí per aconseguir els objectius de desenvolupament sostenible.

Tampoc ens hem oblidat de celebrar el Dia d'Halloween.

El mes de novembre ve carregat de noves activitats gràcies a la celebració del Dia Universal dels Drets del Xiquet/a.

Una salutació. L'Equip de Menjador Escolar.