Projecte Erasmus+ KA1 2017

cofinanciado

El CEIP La Vallverda ha obtingut per primera vegada un projecte europeu de mobilitat per a l'aprenentatge del professorat Acció Clau 1 (KA1), mitjançant el qual tres mestres del centre realitzaran accions formatives en països europeus. El projecte porta com a títol "L'hort escolar com a eina per al multilingüisme" i amb ell es pretén aconseguir els següents objectius:

fotoka1valencia

Lliurament del reconeixement als projectes seleccionats de la Comunitat Valenciana en la Conselleria d'Educació.

- Aportar al nostre professorat, noves idees i  materials per a impartir anglés en les etapes d'Infantil i Primària.
- Millorar la competència en anglés i adquirir llenguatge per a l'ús a l'aula.
- Generar consciència europea i així aportar internacionalització al centre.
- Adquirir major competència en l'aspecte fonètic per a millorar la qualitat de la pronunciació de l'alumnat d'Educació Infantil
- Millorar les destreses educatives de l'alumnat.
- Elaborar materials educatius relacionats amb el nostre projecte d'hort escolar i així en els pròxims cursos poder impartir un taller d'educacuón ambiental en anglés.
- Crear inquietud científica en l'alumnat ( explorar, recollir dades, plantejar-se problemes, possibles solucions,etc.)
- Millorar en el desenvolupament de la introducció de les TIC en les diferents matèries ( vídeos, curtmetratges, estafe-lapse, stop-motion, ús de xarxes socials, etc.)

Des d'aquest blog podeu seguir tota l'activitat del projecte, des de les mobilitats del professorat fins a les activitats de difusió que es realitzen en el centre durant el curs 2017/18. Esperem que aquest siga el primer de molts altres projectes i ens permeta establir associacions amb altres centres europeus per a permetre l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques entre alumnat i professorat del nostre col·legi.

Blog del Projecte Erasmus+ KA1 2017