CURS 2021-2022

FOTOS GRADUACIÓN INFANTIL

VÍDEO DESPEDIDA PROMOCIÓN INFANTIL 2019-2022

4º DE PRIMARIA

Competencia oral en inglés con la la maestra de inglés y la auxiliar de conversación

ACTIVIDAD EN FAMILIA ADSIS

DIA DE LA DONA

Hem conegut PINTORES, amb la finalitat de donar visibilitat a artistes dones: Georgia O’Keeffe, Frida Kahlo, Tarsila do Amaral, Berthe morrisot i Mari Cassatt.

A més a més, vam rebre una visita sorpresa, Carla, mestra d’infantil del curs passat, actual Fallera de la Cort d’Honor de València. Els xiquets i xiquetes de La Fonteta aprofitaren per a fer-li preguntes respecte a la seua vestimenta, què és ser fallera… Ací podeu veure un vídeo.

CARNESTOLTES

Un curs més hem celebrat el CARNESTOLTES. Les consignes acumulatives han sigut:

• Dimarts 21 febrer: ens posarem alguna cosa en el cap (barret, diadema, pentinat…)
  • Dimecres 22 febrer: ens posarem alguna cosa en el coll (també en el cap).
  • Dijous 23 febrer: portarem alguna peça de roba o complement de color rosa (també alguna cosa al cap i en el coll).

Tots el dies, a l’hora del pati, una representació de l’alumnat de sisè l’anunciava.

El divendres 25 es va suspendre per pluja i es va realitzar el dilluns 28. Ens vam disfressar amb les disfresses que vam confeccionar en el col·legi. Eixirem al pati a ballar i gaudirem de la batucada que ens va preparar l’alumnat de 5é i 6é amb el seu mestre de música. La temàtica va ser “El carnestoles dels animals” del compositor francés Camille Saint-Saëns.

DIA DE LA PAU

El divendres 28 de gener celebrarem a l’escola el Dia de la Pau.  Gaudirem de compartir i conviure tots junts. Es van fer diverses activitats:

– Per classes van treballar al voltant del video “Cadena de favores infinita”.

– Elaborarem un mural amb la participació de tot l’alumnat.

– Cantarem i ballarem la cançó “Madre Tierra” amb la següent coreografia:

Ací podeu veure el muntatge:

NAVIDAD

Un curso más hemos celebrado la Navidad en el colegio. Otro año que es especial y no habéis podido asistir las familias pero hemos disfrutado de esta festividad  como siempre. A continuación podéis ver un vídeo con la actividades realizadas, incluidos villancincos.  ¡Esperemos que os gusten!

ENHORABONA ELISABETH! HAS OBTINGUT MENCIÓ

ESPECIAL AL CONCURS DE DIBUIX ESCOLAR DE LA SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE 2021.