ERASMUS +

L’IES Victoria Kent participa en el programa Erasmus+ en els diferents sectors.  educatius que ofereix el centre.

EDUCACIÓ SUPERIOR
FORMACIÓ PROFESSIONAL
DE GRAU SUPERIOR)
FORMACIÓ PROFESSIONAL
DE GRAU MITJÀ
EDUCACIÓ ESCOLAR
(ESO I BATXILLERAT)

EDUCACIÓ SUPERIOR – CILES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU SUPERIOR

CARTA ERASMUS ELX

Estem d’enhorabona! La Comissió Europea ha concedit a l’IES Victoria Kent la carta TIRE (Erasmus Charter for Higher Education) per al període 2021-2027.

La Carta Erasmus d’Educació Superior (TIRE) constitueix un marc general de qualitat de les activitats de col·laboració europea i internacional que tot centre d’educació superior podrà dur a terme en el marc del Programa Erasmus+. Disposar d’una TIRE vàlida és un requisit previ per a les institucions d’educació superior establides en un estat membre de la Unió Europea o en un tercer país associat al Programa que desitgen participar en el Programa Erasmus + 2021-2027.

CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MITJÀ

L’IES Victoria Kent participa en el programa Erasmus+ a través d’un consorci d’FP de grau mig coordinat per l’Escola de Formació MelchorBotella, en el qual també participen altres centres de grau mitjà de la Comunitat Valenciana.

Cartel del consorci

Durant el curs 2022-23, tres estudiants del cicle mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència han gaudit d’una beca Erasmus+ per a realitzar la seua FCT a l’estranger durant tres mesos o un mes, tant a Itàlia com a Malta.

EDUCACIÓ ESCOLAR – EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA (ESO) I BATXILLERAT

Des del curs escolar 2022-2023, l’IES Victoria Kentcompta amb l’Acreditació Erasmus+ per a l’àmbit d’Educació Escolar, que inclou tant a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) com a Batxillerat, i que té validesa fins a l’any 2027. Això ens permetrà realitzar projectes Erasmus+ a llarg termini i complir amb els objectius del nostre pla Erasmus+ amb la finalitat d’internacionalitzar el nostre centre.