ACCIÓ SOLIDARIA DE L’IES VICTORIA KENT AMB L’ESCOLA “LES SALINES DE MADAGASCAR

Bon dia, a tota la comunitat educativa de l’IES Victoria Kent:

Des de l’optativa de Taller d’aprofundiment de Biologia de 3r ESO se’ls convida a col·laborar amb la la Fundació Aigua de Coco. Fa tres cursos que un grup d’alumnat del nostre centre té el plaer de comunicar-se amb alumnat de l’Escola “Les Salinas” de Madagascar i enguany s’ha proposat una acció solidària com a símbol de germanor entre els dos centres.

Tota la comunitat educativa pot participar en aquesta acció solidària, de manera que es farà un mercadet  amb llibres que es donaran de manera voluntària durant els dies 17, 20 i 21 de maig, dipositant-se en una caixa en l’entrada de l’institut.

El mercadet solidari tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de maig amb preus molt populars, entre 1 i 5€. A més, es vendran també saquets d’herbes aromàtiques de l’Aula de la Natura del nostre centre.

Els fons recaptats seran per a millorar les condicions de l’Escola Les Salinas de Madagascar i, per tant, les condicions dels xiquets i xiquetes que assistisquen a esta. Poden trobar més informació en aguadecoco.org.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!