ROSTRES MEDITERRANIS DE LA CIÈNCIA

Amb la finalitat de transmetre una imatge actual de la ciència mediterrània, la Fundació Seneca de la regió de Múrcia ofereix l’exposició sobre dones científiques.  Es tracta d’una col·lecció de breus biografies amb rostres de dones nous i diferents amb un element comú que les connecta: el Mare Nostrum. El departament de biologia es va posar en contactes amb la Fundació per a portar-la a l’hall de l’institut i treballar sobre la dona i la ciència, amb els alumnes de 1r, 3r i 4t de l’ESO de la seua optativa. Els alumnes van visitar l’exposició amb un qüestionari, diferent segons el nivell, i havien d’esbrinar  i respondre preguntes, identificant la nacionalitat de les científiques, assoliments científics reeixits i diverses qüestions d’estes investigadores europees de la conca mediterrània.