OLIMPÍADES SOBRE LA UNIÓ EUROPEA

El dos de març, cinc alumnes han representat a l’IES  Sixto Marco en les Olimpíades sobre la Unió Europea organitzat per Equip Europa en la Universitat d’Alacant. En esta fase regional  han participat 12 delegacions de diversos centres de la Comunitat, amb un total de 60 alumnes.

Este concurs tracta re realitzar un assaig sota el nom “Olimpíades sobre la Unió Europea” en el qual joves estudiants de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat desenvolupant els seus arguments sobre el tema “Per què és important participar en les eleccions europees”, amb motiu de les pròximes eleccions que tindran lloc el 9 de juny.

Esta iniciativa compta amb el suport del Parlament Europeu i la Comissió Europea i la fase final serà entre els dies 19 i 21 d’abril a Salamanca. Els guanyadors d’esta fase final tindran com a premi un viatge a Brussel·les per a visitar el Parlament Europeu.