ERASMUS DAY

L’EPAS IES Sixto Marco amb motiu dels Erasmus Days ha organitzat una sèrie d’activitats per a celebrar aquest esdeveniment. Una pancarta, penjada de la balconera, anunciava durant tota la setmana la celebració d’aqueixos dies.

Van començar les activitats amb una sèrie de xarrades als alumnes explicant els diferents programes Erasmus i el positiu que resulta participar en aquesta sèrie de mobilitats que permeten viure noves experiències, conéixer diferents cultura, idioma i treballar diferents projectes europeus.

Els alumnes que ja han participat en  aquests programes han anat explicant els seus punts de vista i comptant les seues pròpies experiències europees, mostrant en tot moment el grau de satisfacció i el que has suposat en les seues vides, recomanant a tots participar en ells.

Una manera de commemorar aquests dia va ser la connexió en línia amb els nostres partners del projecte Erasmus+ d’Izmir (Turquia) on vam poder tornar a retrobar-nos i recordar el temps viscut junts en les mobilitats.

Per a concloure aquestes jornades en el centre hem plantat un arbre (populus euphratica), al qual el canviem de nom amb el nom Erasmus, perquè perdure la idea d’Europa en el temps i cresca com els programes europeus i el sentit de ciutadania d’aquesta realitat que és la Unió europea.