TROBADA EPAS ORIHUELA

Dimarts passat 5 d’abril es va celebrar a Orihuela (Alacant) una trobada nacional d’EPAS i MEPAS (Escoles ambaixadores del Parlament Europeu i Escoles Mentores del Parlament Europeu). L’acte es va celebrar en el Teatre Circ d’Orihuela, un marc inigualable, on tant els ambaixadors júnior com els sènior van poder gaudir de l’excel·lent organització de l’esdeveniment per part del Col·legi Diocesà Oratori Festiu de San Miguel.

Malgrat la pluja, els nostres alumnes i professors ambaixadors van quedar encantats amb l’activitat. Van assistir a l’acte d’inauguració, que va començar amb la interpretació de l’Himne de la Unió Europea, l’Himne a l’Alegria, al qual van seguir dues connexions, una amb Brussel·les i una altra amb Madrid, en les quals un Eurodiputat, i la responsable del departament d’Educació i joventut de l’oficina de la Unió Europea a Espanya es van dirigir als presents amb xarrades molt motivadores sobre la importància de la Unió Europea.

Després de l’esmorzar, els nostres ambaixadors van assistir també a una taula sobre Educació, i a un debat entre alumnes d’escoles ambaixadores sobre la bretxa digital després de la pandèmia.

Sens dubte, va ser un dia molt especial per a tots els assistents.