EL SIXTO MÉS INTERNACIONAL

No hi ha cap dubte que Europa aquest curs 2021/2022 ha sigut la gran aposta del Ies Sixto Marco.

En un intent clar d’internacionalitzar les nostres famílies professionals, els professors i alumnes dels cicles formatius d’Administració i Serveis, Moda i Patronatge i Robòtica han realitzat diferents mobilitats en empreses del sector productiu corresponent.

Les professores Francisca Cases i Nagore Ortiz van realitzar Job Shadowing a Bèlgica i Alemanya, visitant empreses referents en Moda i Robotización Industrial, dotant d’aquesta manera, d’una dimensió europea als seus respectius mòduls professionals. José Luis Gracia també va estar a Alemanya de Job Shadowing, experiència que li ha servit per a establir contactes per a futures mobilitats de professors i alumnes de grau superior.

Youssef Ridaouchi va realitzar les seues pràctiques en l’Atelier Débora Velásquez, participant com a jurat en el Certamen Miss Bèlgica. Experiència que li ha valgut per a trobar un treball fora de les nostres fronteres i consolidar-se com un treballador de la moda internacional.

Per part seua, Laura Ródenas i Santiago Rocamora han visitat Afyonkarahisar, ciutat turca en la qual han gaudit de l’exòtica cultura del país otomà i de les seues riqueses patrimonials.

I, finalment, Oumaima, Kevin i Ferrán es troben actualment a Salern, ciutat italiana de la costa amalfitana que està oferint als nostres alumnes de Gestió Administrativa gaudir d’una experiència enriquidora que canviarà la vida dels tres.