DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

El Dia Internacional de la Llengua Materna  se celebra anualment cada 21 de febrer amb l’objectiu de promoure la diversitat lingüística i l’educació multilingüe, va ser una iniciativa de Bangladesh i es va aprovar en la Conferència General de la UNESCO de 1999.

Hui dia, la UE té tres alfabets diferents i 24 llengües oficials. En l’actualitat són aproximadament altres 60 les llengües que es parlen en determinades regions o dins de grups específics. La immigració també ha aportat nombroses llengües noves a la UE. En el nostre institut tenim alumnes de 27 nacionalitats diferents i amb la condició de reconéixer  la importància de la llengua materna hem procedit a gravar un vídeo, amb l’ajuda  dels ambaixadors júnior, on cada alumne  segons la nacionalitat parla en la seua pròpia llengua materna.