Per a celebrar el Dia Internacional de la Dona, la MEPAS Fundació Llor ha organitzat una activitat per a ressaltar l’esforç fet per les dones i hòmens en els drets de la dones guanyats al llarg d’estos 40 anys i fer-los visibles. Amb esta activitat conjunta, a la qual ens hem sumat, es pretén visibilitzar el Projecte de les Escoles Ambaixadores, com a cosa de tots.
L’activitat ha consistit a dissenyar un cartell en el qual calia escriure un dret o una frase que reflectisca els drets que hem guanyat al llarg d’estes quatre dècades, des de l’entrada d’Espanya en l’O.E. (abans CEE) i la imatge d’una dona que haja trencat estereotips.
Els cartells de les distintes MEPAS i EPAS s’han imprés i en el nostre centre s’han col·locat en el racó de la igualtat i inclusió.



