V TORNEIG INTERCENTRES D’ESCACS

El 27 de març de 2024, s’ha celebrat en l’IES Victoria Kent el V TORNEIG INTERCENTRES D’ESCACS en el qual han participat 12 instituts del Baix Vinalopó. Cada institut ha participat amb un equip format per 10 jugadors de l’ESO i/o Batxillerat. En el nostre cas, l’equip de l’IES Sixto Marco ha estat format per 4 alumnes de 1r ESO, 5 alumnes de 2n ESO i un de 3r ESO.

Cal destacar l’emoció, el comportament i l’esportivitat en cadascuna de les 300 partides jugades. Es tractava d’un torneig suís a 5 rondes, amb partides a temps de 10 minuts per jugador.

Quant a la classificació, l’IES Joanot Martorell ha sigut l’equip guanyador, mentres que l’IES Victoria Kent i l’IES Sixto Marco han quedat en segon i tercer lloc, respectivament.

ENHORABONA AL NOSTRE EQUIP !!!