Projecte Etwinning 3ºESO-D

L’alumnat de 3ºESO-D ha dut a terme el projecte Etwinning Stories at the cinema, stories at life, promogut per una mobilitat (Job Shadowing) que va realitzar la seua professora d’anglés del 27 de febrer al 3 de març a Salern dins del programa europeu Erasmus+: 2022-1-ES01-KA121- SCH-000054256.

Aquest projecte Etwinning s’ha realitzat en el tercer trimestre en les classes d’anglés on s’han vist dues pel·lícules, Ramanujan i The King’s Speech, i s’han reflexionat sobre elles tant a l’aula com en el Twinspace amb alumnat d’altres països. Des d’ací s’han posat en manifest valors com l’esforç, la constància, la perseverança, el coratge i la superació, entre altres, valors que necessita el nostre alumnat en moltes ocasions de la seua vida diària. Paraules que prové del nostre alumnat com “Aquest treball ens ha servit per a fer-nos més forts i confiar més en nosaltres mateixos” i “Mitjançant el projecte Etwinning hem aprés valors com a superació, valentia, paciència...” ens animen a continuar treballant a l’aula amb aquests projectes.